Ny logo og oppdatert hjemmeside
De siste ukene har jeg jobbet mye med firmaets visuelle profil. Jeg har designet ny logo og holder på med nye visittkort og markedsmateriell. I tillegg til dette har hjemmesiden min gått igjennom ganske store forandringer. Den er blitt bedre tilpasset forskjellige skjermstørrelser. Og fått et enklere og renere utseende. Logoen har denne gangen blitt inspirert av min håndskrift. Jeg ønsket en litt mer personlig logo. En tydeligere logo, som fikk med at jeg jobber både med design og foto, samt en logo som hadde et pictogram. Jeg hadde pictogram i min første logo. På logo nr 2 valgte jeg å ikke ha pictogram. Men jeg har en stund følt at det har manglet. Fargevalget ble tatt utifra personlige prefferanser. Grått og oransje er to farger som jeg liker godt sammen. Og som har betydning for meg.
Tre generasjoner Hodne Design
Under kan du se de tre forskjellige logoene jeg har hatt siden jeg startet opp. De to første logoene bærer noe preg av at jeg ikke drev med foto på den tiden. Og målgruppen var derfor anderledes.